Нарада в Вільховецько - Лазівській ЗОШ
Нещодавно на базі Вільховецько - Лазівської ЗОШ відбулася нарада з керівництвом та командами супроводу дітей з особливими освітніми потребами.
Директорка ІРЦ Богаченко Є.В. ознайомила учасників наради з нормативно-правовими актами та організацією навчального процесу для учнів з особливими освітніми потребами загальноосвітніх навчальних закладів у 2021/2022 навчальному році. Разом з фахівцями ІРЦ надала методичні рекомендації щодо створення та реалізації індивідуального плану розвитку учнів з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі та ведення основної документації асистента вчителя.
Фахівці ІРЦ наголосили, що корекційно-розвивальна робота - вагома складова інклюзивного навчання. Корекційно-розвивальну роботу в умовах інклюзивного навчання здійснюють фахівці: вчитель-логопед, практичний психолог, вчитель - дефектолог та вчитель лікувальної фізкультури. Однак, не стоять осторонь корекційної допомоги й інші учасники мультидисциплінарної команди, а саме: класні керівники, вчителі-предметники , батьки та адміністрація закладу. Корекційно-розвивальна складова у навчальному процесі повинна мати випереджаючий характер, не тільки вправляти й удосконалювати те, що досягла дитина, а й активно формувати те, що повинно розвинутись у найближчій перспективі.