Навчально-методичне забезпечення

01.08.2020

Гіперактивна дитина в школі. Стратегії корекції поведінки та академічної успішності. Методичні рекомендації/ ав.: Ольга Ферт - Львівський національний університет імені Івана Франка, факультет педагогічної освіти, кафедра корекційної педагогіки та інклюзії, 2017 

Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в ЗНЗ для навчання дітей з особливими освітніми потребами (за нозологіями) у 2017/2018 н. р. 

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів з порушеннями інтелектуального розвитку / навчально-методичний посібник /ав.: О.В. Чеботарьова, Г.О. Блеч, І.В. Гладченко, С.В. Трикоз, І.В. Бобренко та ін.: За ред.: О.В. Чеботарьової, І.В. Гладченко. - К., ІСП НАПН України, 2017.-87 с.

Методичні рекомендації щодо виявлення і подолання труднощів опанування навички читання в учнів загальноосвітніх навчальних закладів 

Методичний посібник "Інноваційні підходи до навчально-виховного процесу та соціалізації дітей з особливими потребами в умовах спеціальної школи-інтернату" (створений авторським колективом Черкаської среціальної загальноосвітньої школи-інтернату І-ІІІ ступенів ЧОР № 3 ).


© 2020 КУ "Вільховецький ІРЦ". Центральна 101, с.Вільхівці, 90542
Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати